Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ééntje uit het verleden tijdens een reis naar Schotland , de avondgloed op de bergen was een mooie meevaller toen ,beetje variatie kan geen kwaad grote versie
We worden bedolven onder de mooie plaatjes van jou. Weer eentje om bij weg te dromen. Prachtig contrast tussen die rode gloed op de bergen en het donkergrijze onderaan. Gepaste sluitertijd om wat beweging te stoppen in het water.
Prachtig zo van bovenop de waterval. Het licht op de bergen is top. Is meestal een kwestie van geduld, daar.
Waarschijnlijk staat Skye op een volgende tocht, weer op het programma bij ons. En dan met wat origineler werk, is de bedoeling.
Mooi licht op de bergen! Persoonlijk vind ik de foto sterker met een vierkante crop vanaf de rechterkant, mijn ogen worden dan meer door het water naar de bergen geleid.
Mooi licht op de bergen! Persoonlijk vind ik de foto sterker met een vierkante crop vanaf de rechterkant, mijn ogen worden dan meer door het water naar de bergen geleid.
Dan moet ik wel die berg middendoor snijden [emoji12]
door de commentaar van johan1956 heb ik begrepen dat dit om een waterval gaat. Ik vroeg me al af waar dat water naar toe ging of vandaan kwam.
Maar het zijn voornamelijk de bergen en de wolken die me impressioneerden.
Comment