Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
de rust straalt je tegemoet. (het is zelfs niet druk op het kerkhof, zo te zien (;>) )
mooi moment van de dag.
ik vraag me af of een beeld van kerk en kerkhof alleen, niet nog serener zou zijn ?
de rust straalt je tegemoet. (het is zelfs niet druk op het kerkhof, zo te zien (;>) )
mooi moment van de dag.
ik vraag me af of een beeld van kerk en kerkhof alleen, niet nog serener zou zijn ?
Dat zou waarschijnlijk ook een mogelijkheid zijn, maar ik heb het vooral gedaan omdat ik die belichting en de schijn daarvan op de sneeuw zo mooi vond, [emoji6]
Via de link deze in het groot bekijken en direct zoveel meer te zien. Een hoog standpunt gekozen en goed zo en wat
opvalt is dat de kapel vast zit aan kabels. Ook het licht op de rots links naast de kapel komt mooi over en geeft de sneeuw
nog een heldere tint.
Comment