Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Green Canyon
Collapse
X
-
-
Re: Green Canyon
Mooi gedaan, leuke uitdaging voor de belichting
Het ijs in beeld maakt de opname af
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi gedaan, leuke uitdaging voor de belichting
Het ijs in beeld maakt de opname af
grts
Sieg
Comment
-
niet alleen groen maar ook koud, blijkbaar.
mooi geheel, mooie diepte en de ijspegels maken dit erg bijzonder. Ik vond eerst dat de rots op de voorgrond rechts wat te donker was, maar dit is eigenlijk nodig om de ijspegel tot zijn recht te laten komen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
-
hele mooe plaat, prachtig pallet aan kleuren, mooie leidende lijnen doorheen de foto en het ijs om het af te maken !!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
heel mooi van kleuren ,knap met die ijskegel en bijna in combinatie met een herfstgevoel door die bladeren ,alleen met de compo heb ik het wat moeilijker ,ik heb de neiging meer bovenaan te willen zien ,miss was een lager standpunt nog beter ,als dat kon tenminste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtheel mooi van kleuren ,knap met die ijskegel en bijna in combinatie met een herfstgevoel door die bladeren ,alleen met de compo heb ik het wat moeilijker ,ik heb de neiging meer bovenaan te willen zien ,miss was een lager standpunt nog beter ,als dat kon tenminste
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rgoyens Bekijk berichtBedankt voor de fijne reacties. Als ik lager ging, dan kwam aan het einde de lucht piepen. De wanden waren niet echt hoog op de plaats waar de steen hangt
Comment
-
-
Bijzonder mooi gedaan. Voor het donkere mysterieuze en het heerlijke felle mos.
Mede door de titel heb je me wel even op het verkeerde been gezet. De bladeren verraden hoe klein het eigenlijk is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment