Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooi al ben ik geen fan van die stervorming.
grt,bouk.
dat wist ik wel Bouk dat je dat ging schrijven
maar als je het van voor tot achter scherp wilt hebben dan moet je wel het diafragma dichtknijpen en met dit lensje krijg je dan automatisch deze stervorming , maar soms vind ik het een toevoeging ,zoals hier
De opbouw en inhoud knap gezien met sterk contrast Met de "witten" zou ik toch voorzichtig zijn Patrick komt me hier wat overdreven over en dan wordt het onnatuurlijk
dat wist ik wel Bouk dat je dat ging schrijven
maar als je het van voor tot achter scherp wilt hebben dan moet je wel het diafragma dichtknijpen en met dit lensje krijg je dan automatisch deze stervorming , maar soms vind ik het een toevoeging ,zoals hier
stervorming werkt zeker hier
herle mooie compo verder!! ik vind het lichte hout (of stro?) op de voorgrond rechts wel een hele mooie structuur hebben, had daar misschien iets meer van willen zien...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Knappe omzetting Patrick!
Zo'n losstaand wit wolkje links bovenin had het misschien nog leuker geweest voor in de reisfolder maar tis ook een mooi wolkje dat daar komt piepen. Sterretje maakt het af
mvg Christophe
Heel goede compo met dat licht dat door die opening in de (lava?)rots valt en een deel van de plantengroei onderaan belicht. Goede keuze voor B/W. Dat sterzonnetje stoort niet hier.
knappe beeldsamenstelling en detailafwerking.
die stervorming door de zon is wel wat onnatuurlijk, maar essentieel om initieel de aandacht te trekken. Bovendien is dit het vertrekpunt van de lichtdriehoek tot aan de voorgrond.
Comment