Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap symmetrisch beeld....ook die rode persoon aan de einder is een absolute meerwaarde....als ik dan ff mag muggenziften had ik het pad vanuit beide hoeken exact laten vertrekken...
knap symmetrisch beeld....ook die rode persoon aan de einder is een absolute meerwaarde....als ik dan ff mag muggenziften had ik het pad vanuit beide hoeken exact laten vertrekken...
Groetjes
Freddy
Bedankt voor de reactie Freddy! Ik had het net gezien na het posten is bij deze aangepast; het moest nogal snel gaan want de man ging snel vooruit en verdween hierna uit beeld. Veel tijd om te framen was er niet, maar met een beetje croppen zijn beide zijden ongeveer gelijk.
mvg Christophe
Heel mooie opname Christophe, knap die aandachtstrekker in de verte
Kan inderdaad mooie resultaten geven in of net na de regen, zoals hier met die glans op het pad
Heel mooie opname Christophe, knap die aandachtstrekker in de verte
Kan inderdaad mooie resultaten geven in of net na de regen, zoals hier met die glans op het pad
het kleine rode mannetje maakt de foto helemaal af, zou een veel "alledaagser" beeld zijn zonder
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment