Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zouden het alle twee goed doen Steven, wordt gewoon een andere opname
Vanaf dit standpunt had ikzelf voor een hele lange sluitertijd gegaan, dat zou het beeld rustiger gemaakt hebben
Maar in ieder geval mooie uitvoering
Mooi zeeschap met de rotsen en de sluitertijd.
De kleuren kan misschien de bedoeling geweest zijn, maar in PS: M-G +11 en G-B +22 Werd de zee zeegroen(klinkt logisch ),maar ook in de rechterbovenhoek werd het laatste zonnelicht ook natuurlijker.
vind deze uitnsede heel mooi met stukje voorgrond die mooie diepte geeft, prachtige opname in ieder geval!
zou de rotsen op het eilandje misschien een klein beetje oplichten, nu komt het voor mij net iets te donker over.
vind de sluitertijd van 6 seconden in ieder geval heel geslaagd, geeft nog net genoeg dynamiek aan het geheel
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Bedankt voor de reacties!
Heb de afwerking trachten doen zoals ik het me herinner. Het was al veel donkerder dan je zou denken volgens het beeld.
(Het rode hoofdlampje stond al aan om de weg te vinden)
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Ik zie niet zoveel verschil tussen de up en het origineel wat betreft WB, wel beter qua belichting van de rotsen en da's alvast beter. Kleuren kan ik moeilijk over oordelen als je er niet voor gestaan hebt. Ik vind het wel een knappe foto
De up is inderdaad al beter Steven, zeker het wit van het zeeschuim heeft nu minder een magentazweem
Zou zelfs nog iets meer wit mogen geweest zijn
Maar de aanpassing is subtiel maar toch verbeterd
De up is zeker meer naturel, maar volg Sieg over het wit van de golven. Bedankt voor de moeite.
Voor mij had het oplichten niet gehoeven. De sfeer wordt er m.i. minder van.
Comment