Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cabo de Gata - pt2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Cabo de Gata - pt2

Lang getwijfeld over de crop... deze of een vierkant zonder de rots rechts onder.

UP:

Last edited by SteefD; 8 januari 2020, 18:54.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

Re: Cabo de Gata - pt2

Zouden het alle twee goed doen Steven, wordt gewoon een andere opname
    Vanaf dit standpunt had ikzelf voor een hele lange sluitertijd gegaan, dat zou het beeld rustiger gemaakt hebben
    Maar in ieder geval mooie uitvoering

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Voor mij een juiste sluitertijd hoor, nu is het water nog water.
      alleen de kleuren doen wat vreemd aan.
      grt,boukl
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi zeeschap met de rotsen en de sluitertijd.
        De kleuren kan misschien de bedoeling geweest zijn, maar in PS: M-G +11 en G-B +22 Werd de zee zeegroen(klinkt logisch ),maar ook in de rechterbovenhoek werd het laatste zonnelicht ook natuurlijker.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

vind deze uitnsede heel mooi met stukje voorgrond die mooie diepte geeft, prachtige opname in ieder geval!
          zou de rotsen op het eilandje misschien een klein beetje oplichten, nu komt het voor mij net iets te donker over.
          vind de sluitertijd van 6 seconden in ieder geval heel geslaagd, geeft nog net genoeg dynamiek aan het geheel
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Bedankt voor de reacties!
            Heb de afwerking trachten doen zoals ik het me herinner. Het was al veel donkerder dan je zou denken volgens het beeld.
            (Het rode hoofdlampje stond al aan om de weg te vinden)
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G

Comment

deze vind ik prachtig ,zeer mooie sluitertijd , en daarbij een mooi gekleurde lucht , en de avondsfeer perfect weergegeven ,mooie locatie trouwens

Comment

Vind de uitsnede prima, met de kleur heb ik het iets moeilijker en de keuze van sluitertijd is gepast....we onthouden dat het een mooie foto is !

Comment

Mooie compo, de sluitertijd vind ik ook goed gekozen, toch zou ik de rotsen wat oplichten

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Even een (lichte) update geplaatst met de ontvangen feedback.
                    - witbalans licht aangepast
                    - schaduwen + wit punt wat omhoog

Comment

Ik zie niet zoveel verschil tussen de up en het origineel wat betreft WB, wel beter qua belichting van de rotsen en da's alvast beter. Kleuren kan ik moeilijk over oordelen als je er niet voor gestaan hebt. Ik vind het wel een knappe foto
                      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Mooie foto.
                        Persoonlijk zou ik hier voor een vierkante uitsnede gegaan zijn, maar dat is smaak natuurlijk.
                        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

De up is inderdaad al beter Steven, zeker het wit van het zeeschuim heeft nu minder een magentazweem
                          Zou zelfs nog iets meer wit mogen geweest zijn
                          Maar de aanpassing is subtiel maar toch verbeterd

grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

De up vind ik inderdaad wat beter , mooi beeld hoor !!!

Comment

De up is zeker meer naturel, maar volg Sieg over het wit van de golven. Bedankt voor de moeite.
                              Voor mij had het oplichten niet gehoeven. De sfeer wordt er m.i. minder van.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                              X