Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt iedereen voor de feedback. Reflectie had ik graag ook wat meer gezien... helaas ik zat op de rand van het meertje dat bezaaid lag met rotsen. Ik volg jullie wel betreffende de weidsheid. Ik heb de foto nu met een 24 mm gemaakt die op de camera zat. Ik had mijn luiheid aan de kant moeten zetten en de 16-35 uit mijn rugzak halen... Maar als je met het gezin wandelt, rest er niet altijd veel tijd... Herkenbaar?
Bedankt iedereen voor de feedback. Reflectie had ik graag ook wat meer gezien... helaas ik zat op de rand van het meertje dat bezaaid lag met rotsen. Ik volg jullie wel betreffende de weidsheid. Ik heb de foto nu met een 24 mm gemaakt die op de camera zat. Ik had mijn luiheid aan de kant moeten zetten en de 16-35 uit mijn rugzak halen... Maar als je met het gezin wandelt, rest er niet altijd veel tijd... Herkenbaar?
idd herkenbaar en die 16-35 ging inderdaad een heel andere foto gebracht hebben , maar al bij al vind ik deze toch ook mooi hoor ,paar kleine foutjes ,maar ja maken we allemaal wel eens
ZEER herkenbaar. Mij stoort echter voornamelijk die zonnige reflecties links onder omdat daar de horizontale lijn van het water zeer scherp verstoord wordt ?
Na de volgende gezien te hebben, kan ik alleen maar concluderen dat je daar het mooiste en uiterste uit hebt gehaald.
Maar toch een mooi beeld van het fraaie landschap, hoor ! En een opwarmertje voor de andere.
Comment