Net iets te koud voor een kuur te volgen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aulus-les-Bains
Collapse
X
-
[Showcase] Aulus-les-Bains
Labels: Geen
-
-
Re: Aulus-les-Bains
Mooi vastgelegd Christel dit indrukwekkende landschap
Doch ik heb een gevoel dat ik het weidser en ruimer had willen zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Je had hier je camera wat hoger kunnen richten
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Bedankt iedereen voor de feedback. Reflectie had ik graag ook wat meer gezien... helaas ik zat op de rand van het meertje dat bezaaid lag met rotsen. Ik volg jullie wel betreffende de weidsheid. Ik heb de foto nu met een 24 mm gemaakt die op de camera zat. Ik had mijn luiheid aan de kant moeten zetten en de 16-35 uit mijn rugzak halen... Maar als je met het gezin wandelt, rest er niet altijd veel tijd... Herkenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtBedankt iedereen voor de feedback. Reflectie had ik graag ook wat meer gezien... helaas ik zat op de rand van het meertje dat bezaaid lag met rotsen. Ik volg jullie wel betreffende de weidsheid. Ik heb de foto nu met een 24 mm gemaakt die op de camera zat. Ik had mijn luiheid aan de kant moeten zetten en de 16-35 uit mijn rugzak halen... Maar als je met het gezin wandelt, rest er niet altijd veel tijd... Herkenbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtBedankt iedereen voor de feedback. Reflectie had ik graag ook wat meer gezien... helaas ik zat op de rand van het meertje dat bezaaid lag met rotsen. Ik volg jullie wel betreffende de weidsheid. Ik heb de foto nu met een 24 mm gemaakt die op de camera zat. Ik had mijn luiheid aan de kant moeten zetten en de 16-35 uit mijn rugzak halen... Maar als je met het gezin wandelt, rest er niet altijd veel tijd... Herkenbaar?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Na de volgende gezien te hebben, kan ik alleen maar concluderen dat je daar het mooiste en uiterste uit hebt gehaald.
Maar toch een mooi beeld van het fraaie landschap, hoor ! En een opwarmertje voor de andere.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtBedankt iedereen voor de feedback. Reflectie had ik graag ook wat meer gezien... helaas ik zat op de rand van het meertje dat bezaaid lag met rotsen. Ik volg jullie wel betreffende de weidsheid. Ik heb de foto nu met een 24 mm gemaakt die op de camera zat. Ik had mijn luiheid aan de kant moeten zetten en de 16-35 uit mijn rugzak halen... Maar als je met het gezin wandelt, rest er niet altijd veel tijd... Herkenbaar?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Heel herkenbaar.
Toch een knappe weergave van een indrukwekkend landschap.
Comment
Comment