Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cabo de Gata

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Cabo de Gata


    Tussen de golven door op rotsen springen, om uiteindelijk droog tot op deze lokatie te geraken.
    Gelukkig ook droog terug geraakt.



    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Cabo de Gata

    Hier zou ik heel blij mee zijn !!!
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Cabo de Gata

      "Springen" op natte rotsen = levensgevaarlijk Steef ! Interessante foto door de wat vervreemde weergave, een woestenij met sfeer
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Cabo de Gata

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        "Springen" op natte rotsen = levensgevaarlijk Steef ! Interessante foto door de wat vervreemde weergave, een woestenij met sfeer
        Bedankt voor uw bezorgdheid Raymond, maar ik doe geen levensgevaarlijke dingen hoor. Het moest ik enkel lopen over strandjes van een 7 a 8 meter lang telkens het water weg trok, om dan even op het droge te staan op de rotsen tussen de strandjes. De rotsen zelf waren niet nat. Het was ook eb.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Cabo de Gata

          Een heel mooie plek is het daar !

          Komt de vervreemde weergave door de lage sluitertijd ?
          In elk geval geslaagd .

          Comment


          • #6
            Re: Cabo de Gata

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Een heel mooie plek is het daar !

            Komt de vervreemde weergave door de lage sluitertijd ?
            In elk geval geslaagd .
            Wat bedoel je met "vervreemde weergave"?
            Sluitertijd was 10 seconden.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Cabo de Gata

              Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
              Bedankt voor uw bezorgdheid Raymond, maar ik doe geen levensgevaarlijke dingen hoor. Het moest ik enkel lopen over strandjes van een 7 a 8 meter lang telkens het water weg trok, om dan even op het droge te staan op de rotsen tussen de strandjes. De rotsen zelf waren niet nat. Het was ook eb.
              Je ziet hé Steef er zijn mensen die om je geven ! Als dat de situatie was dan geen probleem want ik had ooit eens een akelige valpartij vanop een natte rots in de bergen ook al leek er geen gevaar doch mijn tijd was nog niet gekomen was waarschijnlijk het oordeel. Oprechte dank voor je toelichting.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Cabo de Gata

                Heel goed standpunt gekozen. Sluitertijd wat te lang voor mijn (persoonlijke) smaak. Onderaan zou ik er een (klein) stukje afdoen omdat die rotspartijen wat overheersen. Al bij al een geslaagd beeld. Ik kan alleen maar beamen wat betreft opletten met die rotsen. Kunnen ook glibberig zijn door algengroei en dergelijke.

                Comment


                • #9
                  Re: Cabo de Gata

                  Mooi hoor! Op zoek naar de mooiste compositie, loont altijd
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cabo de Gata

                    Zalige foto, dergelijke foto's gaan mij nooit vervelen, prima gekozen compo en sluitertijd zodat het water niet 'te' glad wordt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cabo de Gata

                      Hele knappe opname van die prachtige ruwe landschap Steven

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cabo de Gata

                        Mooie opname en licht Steven! Betreffende de sluitertijd wil ik nog juist m'n mening meegeven; Of je maakt een langere sluitertijd of je maakt een natuurgetrouwe weergave. Van het melkwater heb je voor en tegenstanders, maar als het licht
                        en wolken goed zitten krijg je iets heel speciaal in de foto. Door de sluitertijd hier kort te houden komt het water rond de rotsen onrustig over, het lijkt op ruw ijs :-) wat ook wel iets heeft. Maar dit is slechts een persoonlijke keuze.
                        mvg Christophe

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cabo de Gata

                          Heel mooie foto, het rotsen klimmen is beloond

                          Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
                          http://www.photo-patricske.be
                          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cabo de Gata

                            Mooie zonsondergang in een leuke compositie.
                            https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cabo de Gata

                              neem het niet verkeerd op ,de foto vind ik echt heel goed ,vooral kwa compositie en licht ,over de sluitertijd heb ik ook mijn twijfels ofwel een heel stuk langer ofwel veel korter ,nu vind ik het water iets teveel ijsachtig , wat korter zou je meer de beweging van de golven zien ,ik bedoel bvb 1/30ste tot een halve sec

                              Comment

                              Working...
                              X