Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoutelande

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Zoutelande

Niet bijster origineel denk ik, maar toch een poging gewaagd...

ISO 100 - f/7.1 - 1/60 - 19mm

Bedankt om te kijken!

Groetjes,
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

Re: Zoutelande

en mooi gedaan ,goede symmetrie en mooie omzetting ,ook eens wat anders om deze te fotograferen bij eb

Comment

Is inderdaad een goeie poging. Misschien jezelf verplichten om een variatie op het thema te maken. Leidt soms tot mooie en nog mooiere dingen
      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

het idee is inderdaad niet nieuw, maar de opstelling en afwerking mag er zeker zijn. Mooi.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Mooi, al mag het geheel iets lichter om meer detail te bekomen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi hoor,met een fijne diepte en donkere sfeer.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

De erehaag als uitnodiging tot het verdwijnen in de zee ! Klassiek maar goed gebracht.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties! 't Is inderdaad niet gemakkelijk om iets dat al duizenden keer gefotografeerd is, vanuit een nieuwe positie in beeld te brengen. Ik heb nog andere, misschien minder voor de hand liggende composities. Misschien deel ik deze ook wel met jullie, als ik er aan uit ben of ik deze goed genoeg vind!

Groetjes
                Roeliee
                Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roeliee Bekijk bericht
                  Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties! 't Is inderdaad niet gemakkelijk om iets dat al duizenden keer gefotografeerd is, vanuit een nieuwe positie in beeld te brengen. Ik heb nog andere, misschien minder voor de hand liggende composities. Misschien deel ik deze ook wel met jullie, als ik er aan uit ben of ik deze goed genoeg vind!

Groetjes
                  Roeliee
                  Mooi, laat maar komen.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Toch een prima resultaat maar inderdaad moeilijk om nog origineel te zijn, maar dat hoeft ook niet altijd
                    Elke opname die hier geplaatst wordt van de bekende locaties in Europa (en de rest van de wereld) is al eens de revue gepasseerd
                    Doch moet je altijd denken dat je foto's maakt voor jezelf en dus mss ook de eerste keer van die locatie voor jezelf. En dat is het belangrijkste.
                    Tevens teruggaan naar dezelfde locaties heeft alleen maar voordelen !

grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                    X