Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties! 't Is inderdaad niet gemakkelijk om iets dat al duizenden keer gefotografeerd is, vanuit een nieuwe positie in beeld te brengen. Ik heb nog andere, misschien minder voor de hand liggende composities. Misschien deel ik deze ook wel met jullie, als ik er aan uit ben of ik deze goed genoeg vind!
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties! 't Is inderdaad niet gemakkelijk om iets dat al duizenden keer gefotografeerd is, vanuit een nieuwe positie in beeld te brengen. Ik heb nog andere, misschien minder voor de hand liggende composities. Misschien deel ik deze ook wel met jullie, als ik er aan uit ben of ik deze goed genoeg vind!
Toch een prima resultaat maar inderdaad moeilijk om nog origineel te zijn, maar dat hoeft ook niet altijd
Elke opname die hier geplaatst wordt van de bekende locaties in Europa (en de rest van de wereld) is al eens de revue gepasseerd
Doch moet je altijd denken dat je foto's maakt voor jezelf en dus mss ook de eerste keer van die locatie voor jezelf. En dat is het belangrijkste.
Tevens teruggaan naar dezelfde locaties heeft alleen maar voordelen !
Comment