Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Less is more wordt meestal geschreven, dat is hier zeker het geval
Mooie beeldopbouw maar de toegevoegde kleurlagen en saturatie is er toch wel over
Je krijgt wel het gevoel alsof je in een stripverhaal bent beland
Het is niet altijd makkelijk om de kleuren die je in werkelijkheid ervaart weer te geven in een foto en daarom snap ik wel dat je wat overdreven hebt met de saturatie.
Ietsje minder zou ook goed zijn denk ik maar om een echte vergelijking te kunnen maken moeten we met zijn allen naar Madagascar
Het landschap is heel mooi in elk geval.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
eigenlijk een prachtfoto vooral door het mooie landschap ,maar ik zou je aanraden deze te herbewerken om dit mooie landschap eer aan te doen ,nu is het alsof ik door een gekleurde venster aan het kijken ben, zoiets heeft echt niet veel bewerking nodig , tenminste als je een goede raw foto hebt
Comment