Een prachtige maar erg natte wandeling langs een ruige kust
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natte wandeling / Ruige kust
Collapse
X
-
-
Re: Natte wandeling / Ruige kust
Prachtige weergave van een fikse regenbui en landschap.
Afhankelijk van het licht, had een pola misschien wat glans laten verdwijnen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Een typerend beeld voor het najaar van 2019
Maar in ieder geval prima vastgelegd Jan, ik kan bovenstaande wel volgen i.v.m. de pola filter
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooie opname.
Terechte opmerking betreft de pola filter.
In dergelijke omstandigheden is het soms wel eens de moeite om de druppels op de lens de laten staan ^^
(Afhankelijk van spatwaterbestendigheid natuurlijk).Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Dank voor jullie reacties. goede suggestie over de pola-filter maar nee, ik heb er geen. Misschien eens aanschaffen? Bijna al mijn lenzen hebben de zelfde diameter dus 1 exemplaar zou voldoende zijn.
Comment
-
-
Mooie opname maar ik volg de commentaar betreffende de cpl
Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalkhttp://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDank voor jullie reacties. goede suggestie over de pola-filter maar nee, ik heb er geen. Misschien eens aanschaffen? Bijna al mijn lenzen hebben de zelfde diameter dus 1 exemplaar zou voldoende zijn.
Is in vele gevallen een meerwaarde!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
De sfeer van het moment goed gevangen.
Comment
Comment