Zonsopgang in Brehec
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kaleidoscoop
Collapse
X
-
-
Re: Kaleidoscoop
Mooi moment van de dag
Zelf zou ik er onderaan nog een stukje afdoen zodat die lichte vlek wegvalt
Maar in ieder geval een sfeervol beeld
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
prachtig panorama om een dag mee af te sluiten, een glas in de hand.
de zwarte stippen op de voorgrond (vogels?) maken het wel onrustig, daarom verkies ik dit beeld tot aan de golfslag te laten gaan.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtprachtig panorama om een dag mee af te sluiten, een glas in de hand.
de zwarte stippen op de voorgrond (vogels?) maken het wel onrustig, daarom verkies ik dit beeld tot aan de golfslag te laten gaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi moment van de dag
Zelf zou ik er onderaan nog een stukje afdoen zodat die lichte vlek wegvalt
Maar in ieder geval een sfeervol beeld
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtprachtig panorama om een dag mee af te sluiten, een glas in de hand.
de zwarte stippen op de voorgrond (vogels?) maken het wel onrustig, daarom verkies ik dit beeld tot aan de golfslag te laten gaan.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi, maar dan in de zin, dat het een prachtplaat voor/bij een plechtig afscheid zou kunnen zijn.
Kortom, een foto die een gevoel bij me los maakt. (ik ben overigens een blijmoedig mens hoor, dus jullie hoeven je geen zorgen te maken)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi, maar dan in de zin, dat het een prachtplaat voor/bij een plechtig afscheid zou kunnen zijn.
Kortom, een foto die een gevoel bij me los maakt. (ik ben overigens een blijmoedig mens hoor, dus jullie hoeven je geen zorgen te maken)
Ik las afgelopen week dat je in training bent voor een Schotland trip dus zorgen wat dat betreft maak ik mij zeker niet
Comment
-
-
-
Comment