Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtig panorama om een dag mee af te sluiten, een glas in de hand.
de zwarte stippen op de voorgrond (vogels?) maken het wel onrustig, daarom verkies ik dit beeld tot aan de golfslag te laten gaan.
de zwarte stippen op de voorgrond (vogels?) maken het wel onrustig, daarom verkies ik dit beeld tot aan de golfslag te laten gaan.
Dank je, het is bij zonsopgang en de zwarte stippen worden veroorzaakt door de darminhoud van zandpieren. Ik vind het een prachtig contrast in dit licht.
De afwerking heb je tot een goudgele sfeer teruggebracht waar het contrast een hoofdrol in vertolkt. De bijgaande info verwijst naar een beginnende dag ook al staat de zon al hoog en niet naar een afsluitend glas in de hand.
Mooi, maar dan in de zin, dat het een prachtplaat voor/bij een plechtig afscheid zou kunnen zijn.
Kortom, een foto die een gevoel bij me los maakt. (ik ben overigens een blijmoedig mens hoor, dus jullie hoeven je geen zorgen te maken)
Mooi, maar dan in de zin, dat het een prachtplaat voor/bij een plechtig afscheid zou kunnen zijn.
Kortom, een foto die een gevoel bij me los maakt. (ik ben overigens een blijmoedig mens hoor, dus jullie hoeven je geen zorgen te maken)
Haha, ik snap het Johan, het is dan ook een stemmig beeld in gedekte kleuren. Gelukkig heb en had ik die associatie niet.
Ik las afgelopen week dat je in training bent voor een Schotland trip dus zorgen wat dat betreft maak ik mij zeker niet
mooie foto en ik volg de vorige commentaren alleen zou ik stukje afdoen tot net onder die eerste golf ,maar mooi hoor .
en die kleine structuren op de grond als zeefotograaf ken ik die maar al te goed
Comment