Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie foto en compositie.
Het lijkt mij dat het bovenste stevig is aangepakt.(zeker wat belichting en clarity betreft)
Op zich geen probleem, maar daardoor zijn de dennennaalden er onder, ineens wel heel licht.
Het lijkt mij dat het bovenste stevig is aangepakt.(zeker wat belichting en clarity betreft)
Op zich geen probleem, maar daardoor zijn de dennennaalden er onder, ineens wel heel licht.
klopt wat Johan zegt ivm die dennenaalden ,als je iets van PS kent is dit met een masker en penseeltje gemakkelijk op te lossen ,de foto op zich vind ik wel mooi ,goed dat je sluiter snelheid genoeg had om in dergelijke wind de blaadjes scherp te krijgen
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
klopt wat Johan zegt ivm die dennenaalden ,als je iets van PS kent is dit met een masker en penseeltje gemakkelijk op te lossen ,de foto op zich vind ik wel mooi ,goed dat je sluiter snelheid genoeg had om in dergelijke wind de blaadjes scherp te krijgen
Probeer te volgen, maar kan niet goed volgen in deze...originele geplaatst ....ik merk daar enkel in het onderste gedeelte dat ik vooral de belichting mbv overlay en penseel op een donkerdere laag heb toegepast...bovenaan minimaal..(ik heb dit maw met een masker en penseel net aangemaakt)
Bedankt om de originele te laten zien. Ziet er echt veel natuurlijker uit.
Alleen was het "probleem" precies andersom als wat ik dacht. (Nederlanders zijn ook net mensen)
de originele vind ik zelf de mooiste ,maar met het licht op het groen van de eerste erbij zou het helemaal zijn ,de voorgrond van de originele vind ik mooier
Mooie opname Freddy, vind eigenlijk de eerst geplaatste wel de mooiste
Die eerste geeft meer dieptegevoel dankzij de bewerking
En zo zie je maar dat smaken verschillen hé
Mooie opname Freddy, vind eigenlijk de eerst geplaatste wel de mooiste
Die eerste geeft meer dieptegevoel dankzij de bewerking
En zo zie je maar dat smaken verschillen hé
grts
Sieg
Ik volg, de eerste doet het ook beter voor mij. Wel dan even de heel lichte dennentakken links onder aan de boom in balans brengen met de rest.
Comment