Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Persoon is inderdaad veel te klein en het formaat vind ik niet passen bij dergelijke foto, een 16:9 zou hier beter staan.
Kleuren zijn veel te mat, dit is zeker te verbeteren in de nabewerking en sterk aanbevolen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Geheel in je eigen stijl, en dat respecteer ik, uiteraard. Je moet even goed kijken, maar de verdeling van vlakken is heel mooi.
Inderdaad is de persoon wat klein, waardoor het hoopje wier in de rechterhoek zelfs gaat concurreren.
de bedoeling is er helemaal ,maar idd persoon komt niet echt tot zijn recht , de somberheid in je foto zal volgens helemaal van het (weer)moment afgehangen hebben denk ik
Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik heb enkele aanpassingen gemaakt, iets meer dan een halve stop meer licht en een iets andere uitsnede zodat het wier er niet meer opstaat. De persoon is ongeveer even groot gebleven want voor mij drukt dat de leegheid van het strand beste uit. De baai van Brehec is bij eb plusminus 1 km breed en het gebeurde relatief vaak dat wij gedurende de twee weken die wij hier waren de enige op het strand bleken te zijn. Een weelde....
De up kijkt sowieso qua belichting een heel pak beter, ook het beetje croppen is nu beter
De persoon staat inderdaad klein in beeld maar het geeft wel goed de weidsheid aan van de baai
totaal verschil die up ,veel beter hoor ,de persoon zelf vind ik nu iets te centraal had hem liever meer naar rechts gezien ,maar zoals ik zei toch een hele verbetering
Mooi minimalistisch beeld. Het formaat van de persoon laat wel goed de weidsheid van de omgeving zien. Ook ik had hem liever iets meer naar rechts gezien.
Comment