Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moving Clouds
Collapse
X
-
-
Re: Moving Clouds
Qua compositie heel mooi. Maar, met alle respect, de twee witte vlakken vechten om de aandacht. Ik denk dat het beter toont als je de voorgrond wat verdonkert. Dan wordt het oog ook meer naar de horizon getrokken.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtQua compositie heel mooi. Maar, met alle respect, de twee witte vlakken vechten om de aandacht. Ik denk dat het beter toont als je de voorgrond wat verdonkert. Dan wordt het oog ook meer naar de horizon getrokken.
Comment
-
Ik vind deze echt geweldigFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
Heel veel diepte in deze opname, knap Johan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik vind hem ook mooi. Minimalistisch beeld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtIk vind hem ook mooi. Minimalistisch beeld.
Comment
-
-
zelf vind ik hem een beetje te druk Johan ,2 verschillende foto's gebruikt ,één met korte en één met lange sluitertijd ?ik denk moest je de hooglichten wat temperen de foto zachter zou worden en daardoor minder druk , er zat alleszins genoeg beweging in de wolken
Comment
-
N.a.v. jullie opmerkingen een update geplaatst. Ook de opmerking dat ik normaal minder heftig werk laat zien, snap ik zeker.
Het was mijn doel om een soort "laatste dag" neer te zetten. En dat moet m.i. niet mooi zijn.
Maar op jullie verzoek een update geplaatst. Met voorgaande in gedachten, is nu het peper en zout te weinig. Het is nu een rampje.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtzelf vind ik hem een beetje te druk Johan ,2 verschillende foto's gebruikt ,één met korte en één met lange sluitertijd ?ik denk moest je de hooglichten wat temperen de foto zachter zou worden en daardoor minder druk , er zat alleszins genoeg beweging in de wolken
Dat zou waarschijnlijk averechts geweest zijn, denk ik.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Ik dacht dat uit hier gereageerd had, waarschijnlijk weer iets fouts gedaan hier, overkomt mij meer ...
De originele is ok, niet waw maar dat verwachtte je blijkbaar niet,
in de up heb je het licht doodgemaakt en dat komt het beeld helemaal niet ten goede vind ik
Als het mijn beeld was zou ik onderaan een stukje weghalen zodat je die structuur (keien ?) in het water kwijt was want voor mij wringt dat wat met de dynamische luchtLast edited by Frakske; 30 september 2019, 22:01.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtN.a.v. jullie opmerkingen een update geplaatst. Ook de opmerking dat ik normaal minder heftig werk laat zien, snap ik zeker.
Het was mijn doel om een soort "laatste dag" neer te zetten. En dat moet m.i. niet mooi zijn.
Maar op jullie verzoek een update geplaatst. Met voorgaande in gedachten, is nu het peper en zout te weinig. Het is nu een rampje.
Helaas zou dat ook niet gewerkt hebben, omdat de donkere deeltjes geen golfjes zijn, maar zandribbels onder het heldere water. (en een felle zon )
Dat zou waarschijnlijk averechts geweest zijn, denk ik.
De Update is het naar mijn mening niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDe bedoeling om met een klap af te sluiten lijkt mij heel goed gelukt. Rauw en confronterend...
De Update is het naar mijn mening niet
Misschien speelt het ook een rol dat men dit van mij niet verwacht. Ik heb bij de meesten van jullie ook een bepaalt verwachtingspatroon.
De volgende is weer een "mooie" hoor.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment