Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moving Clouds

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Moving Clouds

.

Graag op zwart bekijken.
    Bedankt alvast.

Last edited by Johan1956; 30 september 2019, 18:54.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Moving Clouds

Qua compositie heel mooi. Maar, met alle respect, de twee witte vlakken vechten om de aandacht. Ik denk dat het beter toont als je de voorgrond wat verdonkert. Dan wordt het oog ook meer naar de horizon getrokken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
      Qua compositie heel mooi. Maar, met alle respect, de twee witte vlakken vechten om de aandacht. Ik denk dat het beter toont als je de voorgrond wat verdonkert. Dan wordt het oog ook meer naar de horizon getrokken.
      zelfde mening, ik heb al beter gezien van u.

Comment

Ik vind deze echt geweldig
        FLICKR PHOTOSTREAM
        Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Heel veel diepte in deze opname, knap Johan

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Ik vind hem ook mooi. Minimalistisch beeld.
            https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
              Ik vind hem ook mooi. Minimalistisch beeld.
              Het is zeker een mooi beeld. Maar het zou zoveel mooier kunnen zijn...

Comment

heel knap en tijdloos
                mijn website : klik

Comment

zelf vind ik hem een beetje te druk Johan ,2 verschillende foto's gebruikt ,één met korte en één met lange sluitertijd ?ik denk moest je de hooglichten wat temperen de foto zachter zou worden en daardoor minder druk , er zat alleszins genoeg beweging in de wolken

Comment

Deze foto komt me over als in een beginstadium van bewerking, een beetje bruut. Even laten rusten zoals met de wijn, wie weet
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

N.a.v. jullie opmerkingen een update geplaatst. Ook de opmerking dat ik normaal minder heftig werk laat zien, snap ik zeker.
                      Het was mijn doel om een soort "laatste dag" neer te zetten. En dat moet m.i. niet mooi zijn.
                      Maar op jullie verzoek een update geplaatst. Met voorgaande in gedachten, is nu het peper en zout te weinig. Het is nu een rampje.

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      zelf vind ik hem een beetje te druk Johan ,2 verschillende foto's gebruikt ,één met korte en één met lange sluitertijd ?ik denk moest je de hooglichten wat temperen de foto zachter zou worden en daardoor minder druk , er zat alleszins genoeg beweging in de wolken
                      Helaas zou dat ook niet gewerkt hebben, omdat de donkere deeltjes geen golfjes zijn, maar zandribbels onder het heldere water. (en een felle zon )
                      Dat zou waarschijnlijk averechts geweest zijn, denk ik.

Comment

Ik dacht dat uit hier gereageerd had, waarschijnlijk weer iets fouts gedaan hier, overkomt mij meer ...

De originele is ok, niet waw maar dat verwachtte je blijkbaar niet,
                        in de up heb je het licht doodgemaakt en dat komt het beeld helemaal niet ten goede vind ik
                        Als het mijn beeld was zou ik onderaan een stukje weghalen zodat je die structuur (keien ?) in het water kwijt was want voor mij wringt dat wat met de dynamische lucht
                        Last edited by Frakske; 30 september 2019, 22:01.
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

als ik nu toch nog moet kiezen dan blijf ik bij het origineel ,idd nu is de kracht uit je foto in de up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            N.a.v. jullie opmerkingen een update geplaatst. Ook de opmerking dat ik normaal minder heftig werk laat zien, snap ik zeker.
                            Het was mijn doel om een soort "laatste dag" neer te zetten. En dat moet m.i. niet mooi zijn.
                            Maar op jullie verzoek een update geplaatst. Met voorgaande in gedachten, is nu het peper en zout te weinig. Het is nu een rampje.

Helaas zou dat ook niet gewerkt hebben, omdat de donkere deeltjes geen golfjes zijn, maar zandribbels onder het heldere water. (en een felle zon )
                            Dat zou waarschijnlijk averechts geweest zijn, denk ik.
                            De bedoeling om met een klap af te sluiten lijkt mij heel goed gelukt. Rauw en confronterend...
                            De Update is het naar mijn mening niet
                            http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                              De bedoeling om met een klap af te sluiten lijkt mij heel goed gelukt. Rauw en confronterend...
                              De Update is het naar mijn mening niet
                              Dat is precies wat ik in gedachten had.
                              Misschien speelt het ook een rol dat men dit van mij niet verwacht. Ik heb bij de meesten van jullie ook een bepaalt verwachtingspatroon.
                              De volgende is weer een "mooie" hoor.

Comment

Working...
                              X