Het was soms bakken en braden met ons weertje en 't schijnt dat dit positief was voor de aardappelen - ik ken er niets van maar steek er graag wat van op, ook in onze eigen omgeving.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bakkend aardappelveld
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bakkend aardappelveld
Kweet niet zo goed wat te denken van deze opname Raymond, zegt me eigenlijk weinig
Is uiteraard prima vastgelegd, mss wat teveel verscherpt mede door het harde licht
Je uitleg vind ik dan wel weer interessant, wist ik zelf ook niet
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Euh, de hitte is volgens mij en volgens dit artikel in tegendeel een echte ramp voor de patatten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtEuh, de hitte is volgens mij en volgens dit artikel in tegendeel een echte ramp voor de patatten...
@Sieg, het is een gewoon overzicht van een bloeiend tapijt aardappelen zonder spektakel maar wel rekening houdend met diepte en compo, het natte en droge merk je onderaan. De scherpte in feite zo gelaten omdat ik dat brokkelige wel als informatie gebruik. Het kunnen niet steeds buitenlandse opnames zijn - ongewone beelden voor ons - maar zolang ik deze in mijn archieven heb zitten komen ze geregeld tevoorschijn. Oprechte dank voor je eerlijke mening (zoals altijd).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Compositie is zeker met zorg over nagedacht. De bewerking past mooi bij het verhaal.
Of het ontbreken van de horizon, kriebel of jeuk is, ben ik nog niet uit. Maar intrigeert me zeker.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Een specialleke inderdaad. Ik begrijp het idee en de boodschap, en dat maakt ze goed.
Comment
Comment