Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Monts d'Arée
Collapse
X
-
-
Re: Monts d'Arée
Volgens mijn bescheiden mening heeft u teveel aandacht besteed aan de lucht en het landschap verwaarloosd, witbalans staat ook veel te koud.
Anders had je wel een mooie foto geschoten, dus op naar de volgende.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
Zou wat van de onderkant afhalen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Ah, Ruisdael wolken ! Als het in de 17e eeuw mooi was dan zal het dat nu ook nog wel zijn
Ik vind het mooi, misschien alleen onderaan wat oplichten ...
Comment
-
Iets meer detail in de zwarte delen aan de onderkant, (maar niet teveel) om de aandacht zeker naar die mooie wolkenlucht te leiden.
Volg Red Falcon over de witbalans, maar dan verandert wel de sfeer. Aan u de keus.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Mooie wolkenlucht en daar ligt dan ook alle aandacht op
De onderkant komt heel zwaar over, dat zou beter zijn als deze opgelicht is
De witbalans is een keuze, wil je het realistisch weergeven dan moet deze warmer, daarentegen vind ik dat een foto niet altijd realistisch hoeft te zijn en je dus kunt doen en laten wat je zelf wilt.
Da's nu eenmaal het leuke en volgens mij ook de bedoeling van fotografie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtVolgens mijn bescheiden mening heeft u teveel aandacht besteed aan de lucht en het landschap verwaarloosd, witbalans staat ook veel te koud.
Anders had je wel een mooie foto geschoten, dus op naar de volgende.
Comment
-
-
Comment