Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ondanks de zomer was de zon blijkbaar niet op de afspraak ?
mooie positie waardoor dat water tot het einde (of eerder begin van het beeld) kan gevolgd worden. Er zit voldoende dynamiek in de afbeelding van het water.
knap beeld
Bedankt voor de reacties.
Ik weet dat ik zelf al lang geen reacties meer heb gegeven op foto's, maar ik heb steeds het (waarschijnlijk foute) gevoel dat reacties geven op anderen hun foto's nogal raar overkomt als je zelf geen foto's plaatst. Maar ik heb goede hoop dat mijn gezondheidsproblemen stilaan opgelost geraken en ik in de nabije toekomst terug meer kan fotograferen
Bedankt voor de reacties.
Ik weet dat ik zelf al lang geen reacties meer heb gegeven op foto's, maar ik heb steeds het (waarschijnlijk foute) gevoel dat reacties geven op anderen hun foto's nogal raar overkomt als je zelf geen foto's plaatst. Maar ik heb goede hoop dat mijn gezondheidsproblemen stilaan opgelost geraken en ik in de nabije toekomst terug meer kan fotograferen
Reacties geven wordt door mij toch steeds gewaardeerd. Veel beterschap in elk geval.
Wat betreft de foto, ik vind het een mooie. Leuke compositie, en krachtige afwerking.
Staat mooi in beeld !
Ik stond daar ooit in een lang vervlogen analoge periode en ik heb er toen niet veel zinnigs van gemaakt ...
Snel beterschap !
Alle zinnige reacties worden hier gewaardeerd hoor, of je nu zelf veel of weinig post
Comment