Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fairy Falls 3
Collapse
X
-
[Showcase] Fairy Falls 3
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Fairy Falls 3
Inderdaad hele mooie kleuren, en een mooie foto als resultaat.
-
-
-
ik herinner mij hoe helder en hoe diep het daar op sommige plaatsen is .
Toen wij daar waren ,waren er die de rivier met als zijn watervallen en stroomversnellingen helemaal al zwemmend zijn afgedaald , soms sprongen ze van hoog in de diepte .
de foto vind ik prachtig ,al komt het door de lange sluitertijd dat je de helderheid in het water verliest ,maar de watervalletjes zelf vin ik heel mooi zo
Comment
-
Mooie ietswat bevreemdende foto. ik hou daar wel van
Comment
-
Ook mooi en vooral heel apart met die kleuren
Daarentegen vond ik de vorige toch een pak sterker
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi Johan. Het woord "Vibrant" kende ik nog niet maar na wat Googelen zeker van toepassing.
De okerbruine strepen in het gesteente vind ik wel een bijzonder en sterk aspect van de foto
Comment
-
-
De oranje strepen trokken bij mij onmiddelijk de aandacht om wat later naar de rest van deze bijzonder mooie foto te gaan kijken. Een erecatcher
Comment
-
Bedankt voor de fijne negekomen reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik herinner mij hoe helder en hoe diep het daar op sommige plaatsen is .
Toen wij daar waren ,waren er die de rivier met als zijn watervallen en stroomversnellingen helemaal al zwemmend zijn afgedaald , soms sprongen ze van hoog in de diepte .
de foto vind ik prachtig ,al komt het door de lange sluitertijd dat je de helderheid in het water verliest ,maar de watervalletjes zelf vin ik heel mooi zo
Of zo die is. Of een snellere sluitertijd waarbij het watervalletje een ienemienie- dingetje wordt.
Ik weet dat daar wel een oplossing voor is, maar dat moet je willen. En dan bedoel ik niet met een gieter bijgieten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk berichtMooie kleuren. Prachtige sfeer. Alleen vond ik je hof iets boeiender om naar te kijken.
Maar wie ben ik......
Dit is gewoon een registratie hoe mooi het daar is. Bij de HoF-plaat heeft mijn manier van fotograferen(en denken) een grotere rol gespeeld.
Een kenner als jij , zie dat natuurlijk.
En natuurlijk bedankt voor je complimenten en eerlijke mening.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment