Dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bergtoppen + "kleurversie "
Collapse
X
-
-
Re: Bergtoppen
Zeer mooi Patrick, vooral de zachtheid in de bewerking als contrast met de harde bergen vind ik erg mooi.
-
Prachtige laagjes in de foto .
Toch altijd een feest voor ons "platte" landers, om door bergen en/of heuvels omgeven te zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige laagjes in de foto .
Toch altijd een feest voor ons "platte" landers, om door bergen en/of heuvels omgeven te zijn.
Comment
-
Mooie foto. De 'zonnestralen' maken het af voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtidd Johan , dat missen we hier toch een beetje om afwisseling in landschap te hebben ,maar wij hebben toch nog onze ardennen niet zo hoog maar ook prachtig
Maar ik klaag niet hoor. Wij kunnen de ruimte weer omarmen Vooral in Zeeland.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
-
Mooi die laagjes, de belichting is precies zo dat je vooraan nog lichtjes tekening ziet
Comment
-
Prachtige laagjes in deze opname en daardoor ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de kleurenversie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Zeer zacht en aansprekend beeld. Reepje onrust bovenin had ik weggelaten
Comment
-
Mooie omzetting ik ben wel heel benieuwd naar de kleurenversie...
Comment
-
-
Er zit inderdaad weinig kleur in Patrick, doch heeft de kleurenversie ook wel iets
Spijtig wel dat op de kleurenversie de zonnestralen nauwelijks zichtbaar zijn
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Wat de ene mist, heeft de andere weer niet. En vice-versa. Niet te vergelijken foto's wat mij betreft.
Vooral omdat detail en contrast zoveel verschillen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
Comment