Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bergtoppen + "kleurversie "

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Bergtoppen + "kleurversie "

de pyreneeën
    grote versie

update in kleur (voor zover er kleur was )
    Dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 1 september 2019, 20:09.

Re: Bergtoppen

Zeer mooi Patrick, vooral de zachtheid in de bewerking als contrast met de harde bergen vind ik erg mooi.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Comment

Prachtige laagjes in de foto .
      Toch altijd een feest voor ons "platte" landers, om door bergen en/of heuvels omgeven te zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Prachtige laagjes in de foto .
        Toch altijd een feest voor ons "platte" landers, om door bergen en/of heuvels omgeven te zijn.
        idd Johan , dat missen we hier toch een beetje om afwisseling in landschap te hebben ,maar wij hebben toch nog onze ardennen niet zo hoog maar ook prachtig

Comment

Mooie foto. De 'zonnestralen' maken het af voor mij.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            idd Johan , dat missen we hier toch een beetje om afwisseling in landschap te hebben ,maar wij hebben toch nog onze ardennen niet zo hoog maar ook prachtig
            Jullie treffen het inderdaad nog met die prachtige Ardennen, maar dat is voor mij toch ook niet een plaats om "even" naar toe te rijden.
            Maar ik klaag niet hoor. Wij kunnen de ruimte weer omarmen Vooral in Zeeland.

Comment

Ik hou nog van iets meer contrast tussen de laagjes ofwel naar de overbelichte sfeer en bovenaan had ik er een streep afgelaten. Knap van ritme en diepte.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi die laagjes, de belichting is precies zo dat je vooraan nog lichtjes tekening ziet

Comment

Prachtige laagjes in deze opname en daardoor ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de kleurenversie

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Zeer zacht en aansprekend beeld. Reepje onrust bovenin had ik weggelaten
                    http://www.smuttynose.nl

Comment

Mooie omzetting ik ben wel heel benieuwd naar de kleurenversie...
                      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

voor de liefhebbers heb ik een bijna niet kleur versie bijgeplaatst ,idd door het gebrek aan kleur door de ijle lucht had ik er een z/w versie van gemaakt
                        de nieuwe versie is wel onbewerkt

Comment

IK vind de kleurenversie hier heel goed werken. Het is natuurlijk ook smaak, maar ik hou van de variaties in het blauw.

Sowieso sterke plaat

Comment

Er zit inderdaad weinig kleur in Patrick, doch heeft de kleurenversie ook wel iets
                            Spijtig wel dat op de kleurenversie de zonnestralen nauwelijks zichtbaar zijn

grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Wat de ene mist, heeft de andere weer niet. En vice-versa. Niet te vergelijken foto's wat mij betreft.
                              Vooral omdat detail en contrast zoveel verschillen.

Comment

Working...
                              X