Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het Goorven
Collapse
X
-
[Showcase] Het Goorven
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Het Goorven
De grote is heel mooi! Ook zo een Zen beeld, wordt je vanzelf rustig van.
Comment
-
Comment
-
Mooi zen plaatje Johan met fijne afwerking
Comment
-
-
-
mooi plaatje Johan...en mss zit ik er wel naast ...maar vind het spijtig dat de lucht zo zonder structuur is...maar wie ben ik ?
Groetjes
Freddy
Comment
-
Inderdaad Raymond. Bij Oisterwijk (Brabant) liggen een aantal mooie vennen.
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtMooie beeldvulling. Aangename sfeer in een rustig kader. Een Nederlandse morgen ten voeten uit ?
@ Freddy : Anders denken mag zeker, daar zijn we een forum voor, en spoort aan tot nadenken.
Ik kon het niet veranderen, maar in dit soort foto's is voor mij de essentie, rust. Hoe minder hoe beter.
Maar als er mooi gekleurde wolkjes boven hadden gehangen, was ik echt niet teruggedraaid, hoor.Last edited by Johan1956; 28 augustus 2019, 16:59.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Fijn en sereen beeld Johan! Er straalt een enorme rust uit van deze opname..
Comment
-
Knap met dat beetje nevel en de eerste kleuren van de dag, mooie rustige opname Johan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bedankt voor de nagekomen mooie complimenten.
Er komt nog meer van hoor, maar ik moet eerst nog mijn vorige Schotland-reeks afmaken, om ruimte op de harde schijf te maken. (voor de volgende reis)YES !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment