Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Samenscholen (B)
Collapse
X
-
-
-
Re: Samenscholen (B)
Veel diepte in deze opname met een mooie omzetting !
De meeuwen zijn echt van toegevoegde waarde en maken de opname zeker niet te druk.
Ikzelf zou de foto meer contrast geven (ik heb de foto binnengehaald en voor mij wordt hij beter door wat meer contrast en eventueel wat vignet toe te voegen; maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak en dat moet ieder voor zichzelf bepalen ).
Mvg.,
Smets84
Comment
-
ik krijg hoe langer hoe meer de indruk dat het tegenwoordig verboden is om een scherpe foto op BD te plaatsen...sorry maar ik zie nergens scherpte ... just my 2 cts.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtVeel diepte in deze opname met een mooie omzetting !
De meeuwen zijn echt van toegevoegde waarde en maken de opname zeker niet te druk.
Ikzelf zou de foto meer contrast geven (ik heb de foto binnengehaald en voor mij wordt hij beter door wat meer contrast en eventueel wat vignet toe te voegen; maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak en dat moet ieder voor zichzelf bepalen ).
Mvg.,
Smets84
Bedankt ook Andre, en Tom. Over toelatingen en verbods op BD spreek ik me niet uit.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Fijne seascape- foto. Je ruikt a.h.w. de zilte lucht. .
Mooi hoe alles (zelfs het licht) zo mooi naar het centrum stuurt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi beeld raymond, avec une histoire
Comment
-
Heel apart beeld Raymond, eentje waar je wat aan moet wennen
Heb wel het gevoel dat je deze niet naverscherpt hebt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel apart beeld Raymond, eentje waar je wat aan moet wennen
Heb wel het gevoel dat je deze niet naverscherpt hebt
grts
Sieg
Kurt, Johan en Sieg, dank voor jullie commentaren.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment