Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Creatieve landbouw (B)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Creatieve landbouw (B)
Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk berichtMooi opgemerkt,Raymond. Heel goeie dieptewerking en de scheiding donker/licht. De landbouwinfrastructuur op de achtergrond maakt het plaatje compleet
Knap toch om te zien hoe ze soms te werk gaan die land(ver)bouwers
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Passende titel, een creatie van een creatie van een creatie dus
Comment
-
mooi maar ik zou de lucht er durven afcroppen. Dan wijzigt de verhouding natuurlijkAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtmooi maar ik zou de lucht er durven afcroppen. Dan wijzigt de verhouding natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtmooi maar ik zou de lucht er durven afcroppen. Dan wijzigt de verhouding natuurlijk
Ook alle andere schrijvers bedankt voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Goed gezien, leuk patroon. Die lucht croppen, tja da's een keuze. Elk zijn ding en finaal is het de maker zijn plezier :-)
Comment
-
Het (in zekere mate) natuurlijk lijnenspel is heel knap en goed gezien.
Mooie opname
Ik vind deze versie goed (met de lucht erbij).
Als je de lucht zou croppen zou ik een zwart-witversie misschien in overweging nemen, want in een contrastrijke omzetting is dit wellicht ook de moeite waard.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
het veld alleen laat inderdaad meer lijnstructuur zien. Door de gebouwen de bomenrij en de lucht worden de geometrische vormen op de grond echter in hun context geplaatst. Gelet op de titel en de categorie, is deze keuze logisch.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Lijnenspel, compo, structuren...alles is al gezegd met als resultaat een mooi foto !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtLijnenspel, compo, structuren...alles is al gezegd met als resultaat een mooi foto !
Comment
Comment