Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De somberheid geeft de foto iets apart en vind ik wel mooi. Mijn oog vind echter geen rust. Ik heb zo het gevoel dat het of de boot of de vuurtoren had moeten zijn. Ofwel de boot op een andere plek in de foto...
Zeker welkom terug, Jan. Even weg kan louterend werken, weet ik uit eigen ervaring.
De foto :
Mooie sfeer en fijne kleuren.
Je hebt inderdaad de beste gekozen, m.i.
Op de foto van de link moet je voortdurend kizen tussen het schip en het vuurtorentje.
Je zo kunnen overwegen om er een 4: 3 van te maken. Dan verdwijnt er lege ruimte en kijkt, denk ik net wat fijner.
Zeker welkom terug, Jan. Even weg kan louterend werken, weet ik uit eigen ervaring.
De foto :
Mooie sfeer en fijne kleuren.
Je hebt inderdaad de beste gekozen, m.i.
Op de foto van de link moet je voortdurend kizen tussen het schip en het vuurtorentje.
Je zo kunnen overwegen om er een 4: 3 van te maken. Dan verdwijnt er lege ruimte en kijkt, denk ik net wat fijner.
Dank je hartelijk Johan, inderdaad treed er bij (bijna) iedereen wel eens een bepaalde forum-moeheid op en dan is even iets heel anders inderdaad louterend.
Met jouw 4:3 idee ga ik eens stoeien.
als ik eerlijk mag zijn had ik het hele beeld graag iets ruimer gezien , dan kon je ook wat meer spelen met het hoofdonderwerp , nu kom ik er niet echt uit ,maar idd smaken verschillen
Comment