als ik binnenkort mijn fototentoonstelling hou in Blankenberge moet ik de stad wat in het licht plaatsen hè ,en ik ben op dit ogenblik niet alleen hier
dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blankenberge tegenlicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Blankenberge tegenlicht
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEn hoe ga je de voorbijgangers nieuwsgierig maken ? Misschien door het prachtige licht in hun ogen te laten schijnen zoals in deze foto !
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Aan je opnames zal het niet liggen Patrick, da's in ieder geval al hele knappe reclame voor Blankenberge
Ook deze is weer heel mooi uitgevoerd en niet zo evident recht tegen de zon in, goe lenske hé
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi maar mag van mij ook zonder de zon..
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Knap hoe je dat zonnetje zo stralend heb weten vast te leggen. Ik probeer zeker is langs te komen op de tentoonstelling. Wanneer zijn de fotografen zelf aanwezig voor een kennismaking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKnap hoe je dat zonnetje zo stralend heb weten vast te leggen. Ik probeer zeker is langs te komen op de tentoonstelling. Wanneer zijn de fotografen zelf aanwezig voor een kennismaking?
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk berichtAmai, heel knap vastgelegd hoor. Hoe doe je dit zonder heel die voorgrond te onderbelichten?
Heb je ergens link ivm de tentoonstelling?
de link staat onder mijn foto (als handtekening) .
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtHeel mooi maar mag van mij ook zonder de zon..
grt,bouk.
Hoeveel onder ons gaan erin slagen zulke prent te schieten?
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtde foto is dan ook één belichting , komt voornamelijk door het groot dynamisch bereik van je toestel ,dit wordt alsmaar beter
Soms lukt het me, soms ook niet. Het is vaak een compromis zoeken tussen een voldoende dichtgeknepen diafragma en de belichting van de schaduwdelen voldoende van de linkerkant van het histogram weghouden.
Bij deze foto heb je duidelijk alles onder controle. De zon doet het zeer goed en de omgeving evenzeer
Wellicht sterke groothoek en ergens tussen f/18 - f/22 zou ik denken.
Mvg.,
Smets84
Comment
-
Prachtige foto en een knap voorbeeeld hoe je, in dit geval tegenlicht, kan beheersen. Het is idd zo dat de laatste generaties toestellen al serieus wat mogelijkheden hebben, maar dit resultaat is
toch een toppertje hoor
Comment
Comment