Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
als ik binnenkort mijn fototentoonstelling hou in Blankenberge moet ik de stad wat in het licht plaatsen hè ,en ik ben op dit ogenblik niet alleen hier
Aan je opnames zal het niet liggen Patrick, da's in ieder geval al hele knappe reclame voor Blankenberge
Ook deze is weer heel mooi uitgevoerd en niet zo evident recht tegen de zon in, goe lenske hé
Knap hoe je dat zonnetje zo stralend heb weten vast te leggen. Ik probeer zeker is langs te komen op de tentoonstelling. Wanneer zijn de fotografen zelf aanwezig voor een kennismaking?
Knap hoe je dat zonnetje zo stralend heb weten vast te leggen. Ik probeer zeker is langs te komen op de tentoonstelling. Wanneer zijn de fotografen zelf aanwezig voor een kennismaking?
In principe zal ik en waarschijnlijk ook Pascale daar continu aanwezig zijn, stel je zeker voor [emoji6]. Je bent welkom, altijd tof om de gezichten achter de nickname te leren kennen [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
Amai, heel knap vastgelegd hoor. Hoe doe je dit zonder heel die voorgrond te onderbelichten?
Heb je ergens link ivm de tentoonstelling?
de foto is dan ook één belichting , komt voornamelijk door het groot dynamisch bereik van je toestel ,dit wordt alsmaar beter
de link staat onder mijn foto (als handtekening) .
de foto is dan ook één belichting , komt voornamelijk door het groot dynamisch bereik van je toestel ,dit wordt alsmaar beter
Ikzelf loop op dat gebied tegen de beperkingen van mijn sterk verouderd toestel aan.
Soms lukt het me, soms ook niet. Het is vaak een compromis zoeken tussen een voldoende dichtgeknepen diafragma en de belichting van de schaduwdelen voldoende van de linkerkant van het histogram weghouden.
Bij deze foto heb je duidelijk alles onder controle. De zon doet het zeer goed en de omgeving evenzeer
Wellicht sterke groothoek en ergens tussen f/18 - f/22 zou ik denken.
Prachtige foto en een knap voorbeeeld hoe je, in dit geval tegenlicht, kan beheersen. Het is idd zo dat de laatste generaties toestellen al serieus wat mogelijkheden hebben, maar dit resultaat is
toch een toppertje hoor
Comment