Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Hey Sieg, bedankt voor je reactie. Deze is niet gespiegeld hoor, waarom dacht je dat?
Hey Tom, als je bij ons aan de kust een foto maakt van de ondergaande zon dan staat de zon altijd rechts van het strand.
Zodoende dacht ik dat deze gespiegeld was ;-)
één van mijn lievelingsplaatsjes , prachtige foto ,de sluiter vind ik goed omdat je nog beweging ziet en toch niet bevroren in 2 richtingen , de wolken vind ik super
Vrijwel ideale omstandigheden met van onderen verlichtte wolken en een wolkenloze zonsondergang.
Goede belichting (indien dit één beeld betreft) met controle over de zon en een redelijk rustige dynamiek in het water.
Knappe sfeervolle en sterke opname !
Ik zie wel nog een redelijk opvallende sensorvlek midden bovenaan .
Mvg.,
Smets84
Het betreft hier inderdaad 1 belichting. De sensorvlek zie ik niet. Bedoel je dat ‘haartje’ tussen de wolken misschien?
Bedankt allen voor jullie reactie!
Comment