Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Seamark
Collapse
X
-
[Showcase] Seamark
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Seamark
Met alle respect voor de info, hoef je uiteraard niet te doen. Het resultaat en de afwerking brengt een duizelende sfeer met zich mee, goede compo en sterk punt. Heel mooie zwartwit !
Waar bevinden we ons Johan ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtMet alle respect voor de info, hoef je uiteraard niet te doen. Het resultaat en de afwerking brengt een duizelende sfeer met zich mee, goede compo en sterk punt. Heel mooie zwartwit !
Waar bevinden we ons Johan ?
Bij het haventje van Flauwers (Schouwen-Duiveland) Ik moest wel helemaal 2 km rijden.
Restaurant "De Heerenkeet" is bij vele Vlamingen bekender.
Wat de info betreft : Zoals je weet heb ik niet veel geheimen, en deel wat ik doe, graag.
Ook om mensen te behoeden dat ze met een 10-stopper "alles" denken te kunnen doen. In dit geval midden op de dag, zeker niet.
Want ik moest zelfs knijpen tot F14 om het water glad te krijgen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor het mooie compliment.
Bij het haventje van Flauwers (Schouwen-Duiveland) Ik moest wel helemaal 2 km rijden.
Restaurant "De Heerenkeet" is bij vele Vlamingen bekender.
Wat de info betreft : Zoals je weet heb ik niet veel geheimen, en deel wat ik doe, graag.
Ook om mensen te behoeden dat ze met een 10-stopper "alles" denken te kunnen doen. In dit geval midden op de dag, zeker niet.
Want ik moest zelfs knijpen tot F14 om het water glad te krijgen.
Comment
-
Heel mooi minimalistisch beeld van deze voor mij bekende locatie
Net daarvoor heb ik een 15 stops ND filter al jaren tussen m'n materiaal zitten Johan ,)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Shot in de roos Johan, mooi minimalistisch werk
Comment
-
Bedankt voor het mooie compliment en inhoudelijk opmerking over de mate van z/w, Patrick.
Dat heb ik geprobeerd, maar dan begon de lucht een hoofdrol op te eisen. En ging m.i. ten koste van de rust.
Met de kennis van nu, ga ik deze plaats nog eens bezoeken , maar dan met een grijze lucht. Voor nog meer rust. Daar ben ik in de fotografie steeds meer naar op zoek.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdat het zooooo helder was zie natuurlijk op de foto niet ,maar ik vind het wel een mooie met een inhoudelijke (abstracte) sfeer ,het zw zou althans mijn gevoel nog iets zwartwitter mogen zijn ,maar toch een mooie hoor
Graag wil ik nog vermelden dat ik de compositie zo gekozen heb omdat ik een prachtige tutorial van Bruce Percy heb aangeschaft.
Deze man is voor mij een voorbeeld van fotografie, waar ik alleen maar van kan dromen. Op zijn site (de blog)staat deze tutorial beknopt weergeven. En nog VEEL meer interessant leesvoer.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
Graag wil ik nog vermelden dat ik de compositie zo gekozen heb omdat ik een prachtige tutorial van Bruce Percy heb aangeschaft.
Deze man is voor mij een voorbeeld van fotografie, waar ik alleen maar van kan dromen. Op zijn site (de blog)staat deze tutorial beknopt weergeven. En nog VEEL meer interessant leesvoer.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oeps, deze had ik bijna gemist. Een hele mooie. Helemaal ZEN
Comment
-
-
Heel mooie rustige foto. De stijl van Bruce Percy is er zeker in te zien, en kan mij bekoren. Bedankt om mij deze man te leren kennen.
Comment
-
Mooi ingetogen, rustgevend en minimalistisch beeld .
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht... Graag wil ik nog vermelden dat ik de compositie zo gekozen heb omdat ik een prachtige tutorial van Bruce Percy heb aangeschaft.
Deze man is voor mij een voorbeeld van fotografie, waar ik alleen maar van kan dromen. Op zijn site (de blog)staat deze tutorial beknopt weergeven. En nog VEEL meer interessant leesvoer.
Mvg.,
Smets84
Comment
Comment