Nog eens in de buurt op wandel geweest...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonhoven Wijvenheide
Collapse
X
-
-
Re: Zonhoven Wijvenheide
Mooi overzichtsbeeld van deze locatie, de lucht en wolkjes zijn goed belicht, alsook de natuurlijk ogende groene tinten
Ben er nog niet uit of ik de beplanting in de voorgrond een meerwaarde vind in deze opname ...
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi al had ik de weerspiegeling van de lucht in het water wat donkerder verwacht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
fijne opname...vanuit dat standpunt (of eenderwelk ander standpunt daarrond) is een foto zonder die voorgrond onmogelijk (of ge moet een trapladder meenemen)nikon coolpix s9100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi overzichtsbeeld van deze locatie, de lucht en wolkjes zijn goed belicht, alsook de natuurlijk ogende groene tinten
Ben er nog niet uit of ik de beplanting in de voorgrond een meerwaarde vind in deze opname ...
grts
Sieg
Maar......ik zie allemaal horizontale lijnen in het waterNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtAnders zou ik het niet zeggen.
Maar......ik zie allemaal horizontale lijnen in het waternikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtde horizontale lijnen zijn "draden" over de vijvers gespannen om o.a. de reigers van de vissen weg te houden...het is een kweekvijver.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Een mooie weergave van een knap stukje natuur.
Super dat dit in uw buurt ligt en je hier van kan genieten. Misschien geen echt "Waauw" beeld tov sommige andere beelden hier, maar zeker ook geen beeld om over te gaan 'pixelpeepen';
Gewoon natuurlijk en goed
Comment
-
-
Comment