Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moet niet altijd exotisch of ver weg te zijn
Collapse
X
-
-
Re: Moet niet altijd exotisch of ver weg te zijn
Inderdaad, ook dichtbij zijn er mooie taferelen te vinden. Ik volg wat de lucht betreft, en dat stukje dak links vind ik jammer.
Verder zeker een mooie foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtalller aardigst landschapje
denk dat ik zelf nog gekeken had of er wat met de lucht aan te vangen was, iets meer detail.Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtInderdaad, ook dichtbij zijn er mooie taferelen te vinden. Ik volg wat de lucht betreft, en dat stukje dak links vind ik jammer.
Verder zeker een mooie foto.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
De up is zeker mooier.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe up is voor mij teveel verscherpt Sien maar ieder zijn gedacht zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtdenk niet, het valt meer op in de up - door de toegepaste bewerking (?) -.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Heldere titel ook dicht bij huis de mooiste dingen te zien, je moet ze natuurlijk wel zien....
De up voor mij beter (alhoewel ik ook de neiging heb om te schrijven dat de up overscherp is ???)
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtHeldere titel ook dicht bij huis de mooiste dingen te zien, je moet ze natuurlijk wel zien....
De up voor mij beter (alhoewel ik ook de neiging heb om te schrijven dat de up overscherp is ???)
Groetjes
Freddy
Comment
Comment