Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Kalaman PhotographyBekijk bericht
Oh ja hoor, ik heb een Klasse 1 licentie dus alles verloopt legaal.
Het klopt dat er inderdaad nog heel wat cowboys rondvliegen maar er wordt meer en meer tegen opgetreden door de politie.
Inderdaad, onlangs nog iemand die boven een natuurgebied aan het vliegen was
Dus alles wat er zat werd opgeschrikt en kwam de eerste dag niet meer terug
De kerel had dan ook nog het plezier erin gevonden om even boven mijn auto te komen hangen, totdat ik uitstapte ...
Inderdaad, onlangs nog iemand die boven een natuurgebied aan het vliegen was
Dus alles wat er zat werd opgeschrikt en kwam de eerste dag niet meer terug
De kerel had dan ook nog het plezier erin gevonden om even boven mijn auto te komen hangen, totdat ik uitstapte ...
grts
Sieg
Nja, die zullen er ondanks de wetgeving altijd blijven helaas. Als ik zo iemand zie kan ik enkel maar zeggen dat er een wetgeving is en dat ze een opleiding moeten volgen. Maar 's anderendaags vliegen ze toch gewoon weer rond ...
Comment