Hier een andere topdown foto, vond het interessant om te zien hoe die auto daar was achtergelaten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Winter Abstract Part 2
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Winter Abstract Part 2
Mooi hoor
Hopelijk ben jij iemand die zich aan de "regels" houd, ben al redelijk wat "cowboys" tegen gekomen met zo'n lawaaierig ding
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi hoor
Hopelijk ben jij iemand die zich aan de "regels" houd, ben al redelijk wat "cowboys" tegen gekomen met zo'n lawaaierig ding
grts
Sieg
Het klopt dat er inderdaad nog heel wat cowboys rondvliegen maar er wordt meer en meer tegen opgetreden door de politie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kalaman Photography Bekijk berichtOh ja hoor, ik heb een Klasse 1 licentie dus alles verloopt legaal.
Het klopt dat er inderdaad nog heel wat cowboys rondvliegen maar er wordt meer en meer tegen opgetreden door de politie.
Dus alles wat er zat werd opgeschrikt en kwam de eerste dag niet meer terug
De kerel had dan ook nog het plezier erin gevonden om even boven mijn auto te komen hangen, totdat ik uitstapte ...
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 49er Bekijk berichtAltijd speciaal zo'n zicht van bovenaf, zeker met die sneeuwlaag. Je zou deze foto ook horizontaal kunnen presenteren, voor een betere schermvulling.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtInderdaad, onlangs nog iemand die boven een natuurgebied aan het vliegen was
Dus alles wat er zat werd opgeschrikt en kwam de eerste dag niet meer terug
De kerel had dan ook nog het plezier erin gevonden om even boven mijn auto te komen hangen, totdat ik uitstapte ...
grts
Sieg
Comment
-
-
Mooi, al is de sneeuw een beetje dofPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtMooi, al is de sneeuw een beetje dof
Btw Mooi shot TS
Comment
Comment