Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Of het nu in de bergen is of in de hoge venen, sneeuw was er genoeg en sporters konden hun baantjes trekken. Niet alleen de 2 langlaufers vond ik interessant in dit landschap maar ook de structuur van de sneeuw viel me op.
Qua compo vind ik het zeker geslaagd als je de takken links onderaan weglaat. Ben je zeker dat het langlaufers waren? Ik zie geen latten. Het lijken me eerder wandelaars met wandelstokken.
Ik vind de laagjes in het landschap wel heel mooi en de structuur die gevormd wordt door de sneeuw heel interessant
De wandelaars staan op een sterk punt en vind eigenlijk de opname zeker niet te druk, dus voor mij mooi
Ik volg wel over die takken linksonder
Ik vind de laagjes in het landschap wel heel mooi en de structuur die gevormd wordt door de sneeuw heel interessant
De wandelaars staan op een sterk punt en vind eigenlijk de opname zeker niet te druk, dus voor mij mooi
Ik volg wel over die takken linksonder
grts
Sieg
Ik vreesde een beetje voor deze foto als je de commentaren en evolutie volgt maar toch geprobeerd ! Het zijn inderdaad langlaufers, kan je beter merken bij uitvergroting, en ook zijn de 'latten' niet altijd zichtbaar in de 'witte sneeuw met loipen'. Het opzet was die twee eenzamen in dat witte landschap te vereeuwigen wat een bepaalde emotie zou oproepen, maar ieder zijn gevoelens natuurlijk. Die takken onderaan Sieg heb ik er bewust ingelaten rekening houdend met het evenwicht van de compo, vandaar.
Bedankt voor de reacties.
een mooie Raymond , beetje druk miss vooral omdat die mensen kleiner uitvallen dan de verspreide boompjes die vallen eerst op , die takjes onderaan zou ik ook hebben weggedaan zeker omdat ze zijn afgesneden ,veel invloed op je compo zal dit niet hebben denk ik
een mooie Raymond , beetje druk miss vooral omdat die mensen kleiner uitvallen dan de verspreide boompjes die vallen eerst op , die takjes onderaan zou ik ook hebben weggedaan zeker omdat ze zijn afgesneden ,veel invloed op je compo zal dit niet hebben denk ik
Thanks Bopatje, de "zin" van een beeld (hier foto) begrijpen is niet altijd gemakkelijk (en is geen must) en zo krijg je boeiende verschillende benaderingen. De struiken en boompjes weg ware misschien beter geweest doch wou er niet aan prutsen.
Comment