Of het nu in de bergen is of in de hoge venen, sneeuw was er genoeg en sporters konden hun baantjes trekken. Niet alleen de 2 langlaufers vond ik interessant in dit landschap maar ook de structuur van de sneeuw viel me op.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Langlaufen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Langlaufen
Ik vind de laagjes in het landschap wel heel mooi en de structuur die gevormd wordt door de sneeuw heel interessant
De wandelaars staan op een sterk punt en vind eigenlijk de opname zeker niet te druk, dus voor mij mooi
Ik volg wel over die takken linksonder
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk vind de laagjes in het landschap wel heel mooi en de structuur die gevormd wordt door de sneeuw heel interessant
De wandelaars staan op een sterk punt en vind eigenlijk de opname zeker niet te druk, dus voor mij mooi
Ik volg wel over die takken linksonder
grts
Sieg
Bedankt voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
een mooie Raymond , beetje druk miss vooral omdat die mensen kleiner uitvallen dan de verspreide boompjes die vallen eerst op , die takjes onderaan zou ik ook hebben weggedaan zeker omdat ze zijn afgesneden ,veel invloed op je compo zal dit niet hebben denk ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichteen mooie Raymond , beetje druk miss vooral omdat die mensen kleiner uitvallen dan de verspreide boompjes die vallen eerst op , die takjes onderaan zou ik ook hebben weggedaan zeker omdat ze zijn afgesneden ,veel invloed op je compo zal dit niet hebben denk ikKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Bijna abstract dit landschap
Comment
-
Kijk er naar plezier naar - een lekker abstracte bewerking. Onderaan had inderdaad een stukje weg gemogen.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment