Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langlaufen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Langlaufen

Of het nu in de bergen is of in de hoge venen, sneeuw was er genoeg en sporters konden hun baantjes trekken. Niet alleen de 2 langlaufers vond ik interessant in dit landschap maar ook de structuur van de sneeuw viel me op.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Langlaufen

Als ik mijn eerlijke mening mag geven. Een simpel sneeuw landschap met wat onrust. Ik weet niet waar eerst te kijken.

Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Qua compo vind ik het zeker geslaagd als je de takken links onderaan weglaat. Ben je zeker dat het langlaufers waren? Ik zie geen latten. Het lijken me eerder wandelaars met wandelstokken.

Comment

Ik vind de laagjes in het landschap wel heel mooi en de structuur die gevormd wordt door de sneeuw heel interessant
        De wandelaars staan op een sterk punt en vind eigenlijk de opname zeker niet te druk, dus voor mij mooi
        Ik volg wel over die takken linksonder

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ik vind de laagjes in het landschap wel heel mooi en de structuur die gevormd wordt door de sneeuw heel interessant
          De wandelaars staan op een sterk punt en vind eigenlijk de opname zeker niet te druk, dus voor mij mooi
          Ik volg wel over die takken linksonder

grts
          Sieg
          Ik vreesde een beetje voor deze foto als je de commentaren en evolutie volgt maar toch geprobeerd ! Het zijn inderdaad langlaufers, kan je beter merken bij uitvergroting, en ook zijn de 'latten' niet altijd zichtbaar in de 'witte sneeuw met loipen'. Het opzet was die twee eenzamen in dat witte landschap te vereeuwigen wat een bepaalde emotie zou oproepen, maar ieder zijn gevoelens natuurlijk. Die takken onderaan Sieg heb ik er bewust ingelaten rekening houdend met het evenwicht van de compo, vandaar.
          Bedankt voor de reacties.

Comment

een mooie Raymond , beetje druk miss vooral omdat die mensen kleiner uitvallen dan de verspreide boompjes die vallen eerst op , die takjes onderaan zou ik ook hebben weggedaan zeker omdat ze zijn afgesneden ,veel invloed op je compo zal dit niet hebben denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              een mooie Raymond , beetje druk miss vooral omdat die mensen kleiner uitvallen dan de verspreide boompjes die vallen eerst op , die takjes onderaan zou ik ook hebben weggedaan zeker omdat ze zijn afgesneden ,veel invloed op je compo zal dit niet hebben denk ik
              Thanks Bopatje, de "zin" van een beeld (hier foto) begrijpen is niet altijd gemakkelijk (en is geen must) en zo krijg je boeiende verschillende benaderingen. De struiken en boompjes weg ware misschien beter geweest doch wou er niet aan prutsen.

Comment

Bijna abstract dit landschap
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

Comment

Kijk er naar plezier naar - een lekker abstracte bewerking. Onderaan had inderdaad een stukje weg gemogen.
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                  X