Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Soms kan kritiek hard overkomen ook al is die gerechtvaardigd.
Wat je gedaan hebt in de nabewerking weet ik niet niet, ik kan maar veronderstellen wat je verkeerd gedaan hebt, neem me niet kwalijk als ik ernaast zit.
De foto heeft een blauwe zweem en is ietsjes over verscherpt.
Het compo is ook niet spannend hoewel er meer dan één mogelijk aanwezig is om de foto interessanter te maken.
Ik had aan het hekken gestaan en zeker geen halve koe in het compo opgenomen.
En met die kasseiweg had ik zeker een staande foto genomen om meer diepte te simuleren.
Als dit de streek is waar u woont dan moet je dat zeker eens overdoen, t' is er echt mooi in de Vlaamse Ardennen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment