Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
idd een heel dynamisch beeld...voor mij toch ook dat streepje oranje een meerwaarde...
Vraag me af ik zie helemaal links boven de hoogste witte volg nog witte lijntjes boven die golf ..??
idd een heel dynamisch beeld...voor mij toch ook dat streepje oranje een meerwaarde...
Vraag me af ik zie helemaal links boven de hoogste witte volg nog witte lijntjes boven die golf ..??
Groetjes
Freddy
dank je Freddy ,die lijntjes komen door de iets tragere sluitertijd ,waardoor het spatten van de golven in streepjes worden weergegeven
dank je Freddy ,die lijntjes komen door de iets tragere sluitertijd ,waardoor het spatten van de golven in streepjes worden weergegeven
En die streepjes vind ik storend Patrick, jij kan die grondig en vakkundig wegwerken met jou kennis. Voor de rest wederom een prachtige foto, rustig en toch actief.
Zorgvuldig gekozen compo en bij dergelijke opnames is de keuze van de sluitertijd van cruciaal belang, te lang en je hebt witte pap, te kort en dan gaat de dynamiek verloren...bij deze prima gelukt zou ik zeggen
Comment