Net op tijd om deze opname te maken vanaf onze vlottende tent. Paar minuten later gingen de hemelsluizen open.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Net voor de storm
Collapse
X
-
-
-
Re: Net voor de storm
Mooi licht, wat zou het geven als de horizon meer in het midden stond. De wolken zouden meer reflecteren in het water denk dat het nog mooier was.http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
Mooie gebalanceerde opname qua belichting
Wel zonde van de lensvertekening
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
mooie foto ,al vind ik persoonlijk iet teveel bewerkt , voor mij komt het groen en de lucht wat raar over ,ook vind ik het eigenaardig dat de lensvertekening blijkbaar alleen in het water te zien is en minder erboven , ik denk minder is meer hier ,want de locatie is prachtig , is geen kritiek hè maar mijn eerlijke commentaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie foto ,al vind ik persoonlijk iet teveel bewerkt , voor mij komt het groen en de lucht wat raar over ,ook vind ik het eigenaardig dat de lensvertekening blijkbaar alleen in het water te zien is en minder erboven , ik denk minder is meer hier ,want de locatie is prachtig , is geen kritiek hè maar mijn eerlijke commentaar
Even nagekeken hoe ik deze bewerkt had:
Stukje boven en onder er af; Contrast omhoog; Beetje vibrance en het groen een tikje omhoog.
In het water heb ik de clarity slider wel helemaal naar beneden getrokken, omdat dit te hard overkwam als voorgrond anders.
That's all. Dus eigenlijk niet zo extreem.
Foto is op 18mm genomen met een 16-35. Die heeft natuurlijk wat lens vertekening.
Maar persoonlijk stoort me dit helemaal niet.
Comment
Comment