Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie foto ,al vind ik persoonlijk iet teveel bewerkt , voor mij komt het groen en de lucht wat raar over ,ook vind ik het eigenaardig dat de lensvertekening blijkbaar alleen in het water te zien is en minder erboven , ik denk minder is meer hier ,want de locatie is prachtig , is geen kritiek hè maar mijn eerlijke commentaar
mooie foto ,al vind ik persoonlijk iet teveel bewerkt , voor mij komt het groen en de lucht wat raar over ,ook vind ik het eigenaardig dat de lensvertekening blijkbaar alleen in het water te zien is en minder erboven , ik denk minder is meer hier ,want de locatie is prachtig , is geen kritiek hè maar mijn eerlijke commentaar
Bedankt voor uw opmerkingen en andere reacties!
Even nagekeken hoe ik deze bewerkt had:
Stukje boven en onder er af; Contrast omhoog; Beetje vibrance en het groen een tikje omhoog.
In het water heb ik de clarity slider wel helemaal naar beneden getrokken, omdat dit te hard overkwam als voorgrond anders.
That's all. Dus eigenlijk niet zo extreem.
Foto is op 18mm genomen met een 16-35. Die heeft natuurlijk wat lens vertekening.
Maar persoonlijk stoort me dit helemaal niet.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment