Update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Hurkende man + Up
Collapse
X
-
-
Re: De Hurkende man
Mooi en speciaal beeld wel! De lucht zou nog iets lichter/gesatureerder mogen zijn naar mijn smaak om het contrast met het beeld iets groter te maken. Zeker in de rechteronderhoek zodat het lijkt alsof het beeld daar naar (zonsondergang?) staart.
-
Re: De Hurkende man
Oorspronkelijk geplaatst door ESR Bekijk berichtMooi en speciaal beeld wel! De lucht zou nog iets lichter/gesatureerder mogen zijn naar mijn smaak om het contrast met het beeld iets groter te maken. Zeker in de rechteronderhoek zodat het lijkt alsof het beeld daar naar (zonsondergang?) staart.
Comment
-
Re: De Hurkende man + Up
Tof beeld!
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
-
Hebben we deze al niet gezien van jou Jan, ik meen me dat te herinneren omdat ik toen gevraagd heb waar dit beeld zich bevond ?
In ieder geval mooi vastgelegd en de up is inderdaad beter
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHebben we deze al niet gezien van jou Jan, ik meen me dat te herinneren omdat ik toen gevraagd heb waar dit beeld zich bevond ?
In ieder geval mooi vastgelegd en de up is inderdaad beter
grts
Sieg
http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ng-479140.html
Ik heb nu iets met de grootte van het beeld gespeeld
Comment
-
Comment
-
-
Prachtige compo, met een heerlijke ruimte om de fijne kleuren (op de up-date) mooi tot zijn recht te later komen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bijzonder en origineel beeld dit, de update is hier zeker de mooiere naar mijn smaak..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment