Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Mooi en speciaal beeld wel! De lucht zou nog iets lichter/gesatureerder mogen zijn naar mijn smaak om het contrast met het beeld iets groter te maken. Zeker in de rechteronderhoek zodat het lijkt alsof het beeld daar naar (zonsondergang?) staart.
Mooi en speciaal beeld wel! De lucht zou nog iets lichter/gesatureerder mogen zijn naar mijn smaak om het contrast met het beeld iets groter te maken. Zeker in de rechteronderhoek zodat het lijkt alsof het beeld daar naar (zonsondergang?) staart.
Hebben we deze al niet gezien van jou Jan, ik meen me dat te herinneren omdat ik toen gevraagd heb waar dit beeld zich bevond ?
In ieder geval mooi vastgelegd en de up is inderdaad beter
Hebben we deze al niet gezien van jou Jan, ik meen me dat te herinneren omdat ik toen gevraagd heb waar dit beeld zich bevond ?
In ieder geval mooi vastgelegd en de up is inderdaad beter
grts
Sieg
Je hebt gelijk Sieg, goed onthouden, dat was plm. 4 jaar geleden.
Comment