dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
achtergebleven
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: achtergebleven
Mooi onderwerp Patrick, vind het wel spijtig dat er links nog dat stuk golfbreker (?) opstaat en daardoor eigenlijk de opname het minimalistische verliest
Dit had naar mijn gevoel een topper geweest indien vanuit een heel laag standpunt en enkel het onderwerp dat door de horizon breekt, mss heb je die ook wel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi onderwerp Patrick, vind het wel spijtig dat er links nog dat stuk golfbreker (?) opstaat en daardoor eigenlijk de opname het minimalistische verliest
Dit had naar mijn gevoel een topper geweest indien vanuit een heel laag standpunt en enkel het onderwerp dat door de horizon breekt, mss heb je die ook wel
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi onderwerp Patrick, vind het wel spijtig dat er links nog dat stuk golfbreker (?) opstaat en daardoor eigenlijk de opname het minimalistische verliest
grts
Sieg
Comment
-
100 meter verder naar links wandelen, schuiner naar rechts op de zee gericht en met de achterblijver toch iets minder centraal opgesteld, had ook volgens mij een duidelijk betere foto opgeleverd.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Zeer mooi van compo en licht.
Mij stoort in dit geval die golfbreker helemaal niet, ik vind die zelfs meewerken in de compo daar zijn verdwijnpunt als het ware naar het punt gaat wijzen waar de wolken lijken vandaan te komen.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Mooie z/w bewerking !
Ik heb ook en beetje onprettig gevoel bij de golfbreker, omdat het net lijkt of de foto naar links begint weg te zakken.
Zonder dat was het een schitterende minimalistische plaat geweest. Afval en horizon stonden al prachtig centraal.
Ik zou bijna de sluitertijd vergeten, die zorgt voor de mooie spiraal.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZeer mooi van compo en licht.
Mij stoort in dit geval die golfbreker helemaal niet, ik vind die zelfs meewerken in de compo daar zijn verdwijnpunt als het ware naar het punt gaat wijzen waar de wolken lijken vandaan te komen.
Comment
-
Ik sluit mij aan bij de tips en trics, tis natuurlijk altijd makkelijker achteraf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdank voor het meedenken Sieg ,maar die heb ik jammer genoeg niet ,je brengt me we op gedachten voor een volgende keer dan met een ander onderwerp . ik ben wel al tevreden met deze ,was niet volledig minimalistisch bedoeld , maar ik draag jou idee mee op mijn volgende tripHet leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
-
Misschien eens vierkant bijsnijden? Is maar een suggestie voor een overigens prachtfoto
Comment
Comment