dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
looking into the light
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: looking into the light
Mooi gewerkt met de vignet hier om de titel te ondersteunen Patrick
Persoonlijk had ik het beeld nog sterker gevonden moesten er geen afleidende elementen mee in beeld zijn geweest, dus m.a.w. ik zou even alles opruimen van het strand
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik zou hem heel mooi vinden zonder de persoon erop. Het landschap spreekt hier voor zichzelf en de leegte ervan moet niet benadrukt worden noch verbroken worden. Dat is mijn persoonlijk gevoel hé . Ik zie ook vrij veel bewerkingssporen. als je naar het zand kijkt is de korrel soms plots weg. Ik denk niet dat dit van de wind komt want dit verschijnsel loopt met gebogen lijn tot in de lucht door. rechts is het niet in het zand aanwezig enkel in de lucht?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtIk zou hem heel mooi vinden zonder de persoon erop. Het landschap spreekt hier voor zichzelf en de leegte ervan moet niet benadrukt worden noch verbroken worden. Dat is mijn persoonlijk gevoel hé . Ik zie ook vrij veel bewerkingssporen. als je naar het zand kijkt is de korrel soms plots weg. Ik denk niet dat dit van de wind komt want dit verschijnsel loopt met gebogen lijn tot in de lucht door. rechts is het niet in het zand aanwezig enkel in de lucht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik denk dat ik miss weet wat e oorzaak is , ik had hier en daar wat regendruppels op mijn lens en met correctie penseel verwijderd , het kan bijna niet anders zijn want verder is er niets aangedaan ,buiten de normale aanpassingen ,ik heb ook het strand gelaten zoals het was , want zoals Sieg opmerkt heb ik alle onzuiverheden in het minimalisme eigenlijk gelaten om het strandgevoel te blijven houden , ik heb er ook één zonder die persoon (die ik zelf ben )miss moet ik die eens omzetten om te vergelijken . toch ben ik blij dat er zo gedettailleerd wordt gekeken , dat wil zeggen dat het de aandacht even vasthoud bij sommige
Comment
-
Ik vind deze foto te moeilijk om te beoordelen. Wanneer ik hem opende vond ik hem heel knap (eerste indruk) en een minuut later helemaal niet meer. Ik kan bij mezelf niet achterhalen waarom ik er dat vreemd gevoel bij heb.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtIk vind deze foto te moeilijk om te beoordelen. Wanneer ik hem opende vond ik hem heel knap (eerste indruk) en een minuut later helemaal niet meer. Ik kan bij mezelf niet achterhalen waarom ik er dat vreemd gevoel bij heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichttoch al blij dat je tenminste de moeite doet om iets te schrijven ,waarvoor dankHet leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
-
-
Alles is reeds geschreven....ik vind hem persoonlijk heel mooi en zou er niks aan veranderen....alhoewel de een foto zonder jezelf erop patrick is mss nog wel sterker..
Groetjes
Freddy
Comment
Comment