Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dachstein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dachstein

Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
    Met de kleur 'geel' heb ik geen probleem ... wel met het feit dat er bijna geen enkele variatie inzit. Nu lijkt het wel of er een gele achtergrond als lucht werd opgeplakt. Zoals de foto nu is kan hij me niet boeien en dit zeg ik zonder sorry. Ik heb er al veeeeeel betere van jou gezien, deze stelt me teleur.
    ik kan dit enkel maar beamen en de vergelijking met Michael Breitung... die wordt gemaakt daar zijn toch wat andere kleuren met variaties te zien... maar ja het zijn de "criticasters" die maar moeten zwijgen want de meester heeft altijd gelijk... sorry dat ik zo "streng" ben maar als kritiek wordt afgedaan zoals hier tsja dan ...
    nikon coolpix s9100

Comment

Nogmaals ; ik heb geen probleem met meningen als het gaat over "goede foto voor mij, of slechte" want dat is persoonlijk. Kwa variatie, daar heb je gelijk, deze is waar te nemen maar aan de minieme kant en dat heb ik zo gelaten. En gelukkig maar dat ik er veeeel betere heb ook al is dat jou persoonlijke mening doch dat geldt voor iedereen. Hopelijk is hiermee je teleurstelling een beetje verzacht, ik zou je liever 'plezieren', misschien is mijn volgende beter.
      Ik ben geen 'meester' - een titel die je zelf mag dragen als u dat pleziert want ik heb die intentie niet en ben dat nooit geweest - en opmerkingen zijn altijd welkom als ze niet op "vermoedens" berusten en in menselijke taal geschreven ! Streng ??? hierbij plaats ik vele vraagtekens maar ga daar verder niet op ingaan.
      Thanks.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Nogmaals ; ik heb geen probleem met meningen als het gaat over "goede foto voor mij, of slechte" want dat is persoonlijk. Kwa variatie, daar heb je gelijk, deze is waar te nemen maar aan de minieme kant en dat heb ik zo gelaten. En gelukkig maar dat ik er veeeel betere heb ook al is dat jou persoonlijke mening doch dat geldt voor iedereen. Hopelijk is hiermee je teleurstelling een beetje verzacht, ik zou je liever 'plezieren', misschien is mijn volgende beter.
        Ik ben geen 'meester' - een titel die je zelf mag dragen als u dat pleziert want ik heb die intentie niet en ben dat nooit geweest - en opmerkingen zijn altijd welkom als ze niet op "vermoedens" berusten en in menselijke taal geschreven ! Streng ??? hierbij plaats ik vele vraagtekens maar ga daar verder niet op ingaan.
        Thanks.
        Beste GR, ik denk echt dat U niet leest wat er staat ... maar als ik van meester spreek dan bedoel ik dat (en ik lees nogal veel op BD) dat geen enkele "kritiek", "opmerking" of wat dan ook over uw foto's door U wordt geaccepteerd... een vijver die leegloopt, geel dat niet bestaat, details die al of niet aanwezig zijn, en ga zo maar door... tot nog toe heb ik nog geen enkele reactie van U gezien die bemerkingen accepteren... maar voor mij niet gelaten ik zal me in elk geval onthouden van eenderwelke reactie op uw foto's want dat is puur tijdverlies. just my 2 cts.
        nikon coolpix s9100

Comment

Working...
        X