Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bergwereld in Tirol
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bergwereld in Tirol
Knappe locatie, knappe foto. Velen vinden het noodzakelijk dat er bij zw een enorm en overdonderend contrast optreedt, ik vind dat niet altijd nodig. Ik zou deze mooie foto ook eens wat minder contrastrijk willen zien.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
-
Een zwaar contrast. In deze foto vind ik het een mooie kunstuiting. Onrealistisch mooi, om het maar samen te vatten.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Ik heb wat twijfels bij de overgang tussen de rotsen en de gitzwarte lucht: de bewerking komt hier volgens mij de kwaliteit van de lucht niet ten goede en ik zie in de donkerste gedeelten dan ook redelijk wat banding optreden.
Maar dan heb ik het enkel over de kwaliteit van de lucht want het harde contrast valt bij mij volledig in de smaak , zeker bij dit soort landschappen.
Mooie en pittige omzetting.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
-
Zou het contrast wat kunnen verminderen doch het is een uiteindelijke keuze uit een paar afwerkingen, dus de meningen kunnen verschillen en begrijp dat best.
Iedereen bedankt voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment