Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig sfeertje vastgelegd Eddy, knappe opname
Moest het mijn foto zijn dan zou ik er onderaan nog een stukje afsnijden tot dat verdorde deel eraf valt, of gewoon wegwerken
niet zo'n fan. Ligt hem aan de mist in het beeld die wat te prominent en partieel aanwezig is. Jammer want het standpunt en de omgeving is mooi. De onmiddellijke voorgrond verstoort inderdaad te sfeer van de rest van het beeld (persoonlijke mening, maar dat is toch wat verwacht wordt).
niet zo'n fan. Ligt hem aan de mist in het beeld die wat te prominent en partieel aanwezig is. Jammer want het standpunt en de omgeving is mooi. De onmiddellijke voorgrond verstoort inderdaad te sfeer van de rest van het beeld (persoonlijke mening, maar dat is toch wat verwacht wordt).
Dat U geen fan bent stoort me hoegenaamd niet en dat de lichtere voorgrond misschien beter uit het beeld was geweest daar kan ik nog mee leven.. maar wat U bedoelt met mist die te prominent en partieel aanwezig is, is me een raadsel... want dat is wat mist is.
Ik ben ook niet zo enthousiast. De waterpartij valt me 'net' iets te licht uit in tegenstelling tot de rest, maar dat kan ongetwijfeld bijgestuurd worden. En het plasje links en het oplichtende gras rechts is er dan weer teveel aan omdat dat ook met aandacht gaat lopen. Maar ik geloof wel dat er iets echt moois van te maken is.
Ik ben ook niet zo enthousiast. De waterpartij valt me 'net' iets te licht uit in tegenstelling tot de rest, maar dat kan ongetwijfeld bijgestuurd worden. En het plasje links en het oplichtende gras rechts is er dan weer teveel aan omdat dat ook met aandacht gaat lopen. Maar ik geloof wel dat er iets echt moois van te maken is.
dat die waterpartij te licht zou zijn is perfect natuurlijk ... gezien de achtergrond in de mist (en dus donkerder) ligt.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
dat die waterpartij te licht zou zijn is perfect natuurlijk ... gezien de achtergrond in de mist (en dus donkerder) ligt.
Wat je zegt klopt voor de volle 100% ... in de natuur. Maar dat neemt niet weg dat ik die partij te licht vind 'op de foto' t.o.v. de rest. De hooglichten naar beneden brengen doet soms wonderen bij zulke omstandigheden. Maar dat alles neemt niet weg dat het geen mooie foto zou zijn, versta me niet verkeerd.
Comment